Efter läkarbesök

publicerat i Vardag;
Japp jag hade rätt trots allt, Belize är inte mjölkproteinallergisk! Då kan vi släppa det då. Byta d-droppar till vattenbaserade är vad som gäller hädanefter!
 
Nu ligger hon och sover i lugnan ro och jag passar på att mysa med min håriga bebis samt ta 14674 koppar kaffe så man orkar resten av dagen haha! Även om vi är otroligt bortskämda med att få sova hela nätter så är jag pinsamt morgontrött och Belize vill gärna ha morgon vid 6 haha! Imorse när karln kom in med henne och maten så fattade jag varken vad klockan var eller vad som hände.. Tur han har sånt överseende med mitt helförvirrade morgonhumör!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sarah:

Va skönt att de inte va de hon va allergisk mot :)
Förstår att du e trött, ja e inte heller morronmänniska o kmr nog aldrig bli xD

2:a kommentar, skriven , av Mirre:

Skönt att det inte var det då, samt ja man får helt andra sovtider nu =D

3:e kommentar, skriven , av Johan:

Haha, kaffe är en livsnödvändighet ;)

4:e kommentar, skriven , av Philippa Aroose:

Men söte!!
Haha jag kan sova hur länge som helst och ändå vara trött...

5:e kommentar, skriven , av Josefine:

Vilken sötnos!

6:e kommentar, skriven , av MALIN:

Vad skönt att äntligen ha fått ett svar! Kram

7:e kommentar, skriven , av Alice:

Åh vad söt!

8:e kommentar, skriven , av Caroline:

Åh vad skönt att hon inte är allergisk!! Lilla Tequila är söt som vanligt hehe :)

9:e kommentar, skriven , av Tilda Barkselius:

Vad skönt att ni fått byta D-droppar. Att hålla på att krångla med de andra lät bra onödigt så skönt att BVC äntligen står på din sida :)

10:e kommentar, skriven , av Bambi:

Åh haha men är man morgontrött så är man liksom :P Svårt att vända på en sån grej. För mig går det i perioder. Det kan kvitta hur mycket jag sover - jag är ändå omöjlig på att komma upp.

svar: Oja - det där regnet var inte mysigt alls. :/ Såg inget heller då jag konstant bär glasögon. Så regnet gjorde ju kaos med dom ^^

11:e kommentar, skriven , av Tilda:

Vad skönt att hon inte var allergisk och att ni kunde byta ut dropparna! :)

12:e kommentar, skriven , av Daniella:

Så skönt att hon inte har en allergi :D

13:e kommentar, skriven , av Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Bra att ni kunde byta :). Sen skönt även att hon inte har allergi.

14:e kommentar, skriven , av Nicole :

Skönt att det inte var det. Så söt!! :)

15:e kommentar, skriven , av Angelin :

Tur det finns kaffe!! ;)

16:e kommentar, skriven , av Tuva Björnwall:

åh vilken söt bild :)

17:e kommentar, skriven , av Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

Skönt :) hoppas ni hittar ngåra som funkar

18:e kommentar, skriven , av sandra.:

Så söt katt :) och sån tur att hon inte är mjölkproteinallergisk!

19:e kommentar, skriven , av CAMILLAESI:

fin katt :-D

20:e kommentar, skriven , av linah:

vilken sötnos! <3

21:e kommentar, skriven , av Celine:

Naw!

22:e kommentar, skriven , av Pauline Hurtig:

skönt att hon inte är allergisk!

Kommentera inlägget här :