Hur är detta möjligt!?

publicerat i Vardag;
Var hos sjukgymnasten igår igen, ska även dit på fredag. Detta var första gången jag fick en nål i pannan, sviiin läskigt om du frågar mig!! Men jag tror nog att det hjälper alltså.. Har haft lite huvudvärk ändå men inte alls lika intensiv, så förhoppningsvis är detta min sista sjukskrivningsperiod innan flickan kommer! :)

Nog om det, jag måste bara tala om att vi fått en lägenhet, en större då givetvis! Så redan nu vid lunch ska vi åka och titta på den och vill vi ha den så är den våran! Jag kan inte förstå hur allt kan gå så bra just nu, är verkligen inte van vid detta. Måste erkänna att det skrämmer mig en aning...
Men nu ska jag försöka njuta av denna medvind!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nathalie Tegelstam :

Nej va läskigt, haha men hoppas de hjälper! :) kram

2:a kommentar, skriven , av Henrietta Nylund:

Hoppas det blir bättre snart!

Kommentera inlägget här :