Min lilla älskling

publicerat i Vardag;
Att höra min bebis hjärta slå är något helt makalöst! Jag blir så rörd varje gång..Allt lät jättebra och hon växer som hon ska. Kan inte förstå att det är en liten människa som ligger där inne och växer till sig innan hon är redo att komma till världen. Älskade barn!
 
Nu står maten och puttrar på spisen medan karln är och hämtar min mamma från jobbet. Katten sitter och spanar ut genom fönstret och jag är bara så nöjd med livet för stunden! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Så fin modell din katt är.....det funkar inte så bra med min
Kram

Svar: Tack! :) Hon är väldigt lat så det kan nog bero lite på det *asg* . Du lyckades ju ändå få en härlig bild såg jag! :) Kram
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av Tilda Barkselius:

Gud vilket fint inlägg, kan knappt föreställa mig vilken enorm lycka det är att veta att ens eget barn växer till sig inuti :)

Svar: Tack så hemskt mycket! :) Det är knappt så jag själv kan föreställa mig haha! Känns väldigt overkligt vissa stunder :)
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av SOFIA:

Söta bilder :)

4:e kommentar, skriven , av Isabella:

åh så härligt!

5:e kommentar, skriven , av Erica:

Låter underbart alltihopa! <3

6:e kommentar, skriven , av linah:

vilken sötnos! <3

7:e kommentar, skriven , av Eleonora Adriana ♥:

Så söt katt :)

8:e kommentar, skriven , av Catrin Monica Sandberg:

Åh vad söt :)

9:e kommentar, skriven , av Linnea:

Åh, det måste vara så häftigt!!

Svar: Det var riktigt häfitgt! :D
Släpp taget. följ flödet

10:e kommentar, skriven , av Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Söt katt :). Så mysigt med hjärtljuden också :).

Svar: Tack! :) Jaa det är otroligt mysigt! :)
Släpp taget. följ flödet

11:e kommentar, skriven , av Celine:

Åh så underbart det låter <3

Svar: Verkligen! :D
Släpp taget. följ flödet

12:e kommentar, skriven , av Madeleine:

Men så söt katt :)

Svar: Tack! :)
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :