Hängselbyxor

publicerat i Vardag;
Vaknade imorse runt halv 9 och vad jättepigg, kände att det inte var någon idé att väcka sambon så jag gav mig på katten istället, haha! Meen hon var inte heller sugen på att vakna så jag fick helt enkelt vänta. Efter ca 30 minuter kom hon upp iallafall så jag fick lite sällskap efter en stund iallafall :)
Kände mig illa tvungen att åka och tvätta bilen idag, så nu är det gjort! Efter det blev det lunch med mamma, syrran och sambon på Erikslund Shoppingcenter. Riktigt trevligt! Fick även en chans att inviga mina nya snickarbyxor! :)
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av MATILDA ROSQVIST:

Så fin katt :)

2:a kommentar, skriven , av Boel:

Vad härligt att vakna pigg, det var ett tag sedan för min del haha :)
Skit snygga hängselbyxor!

3:e kommentar, skriven , av Klara Andersson:

fina byxor

4:e kommentar, skriven , av CAICAIS.BLOGG.SE ~ :

Så fina!

5:e kommentar, skriven , av Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vad snyggt! :D

6:e kommentar, skriven , av Jossie:

Hängselbyxor är så snyggt!!

7:e kommentar, skriven , av F E L I C I A:

såå snyggt!!
Funderade på att köpa ett par förra veckan, men gjorde inte det!

Svar: Då tycker jag du ska köpa dig ett par :D Så himla sköna också!
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av Kimmey ~ Kung varje dag:

Fint :)

9:e kommentar, skriven , av Mikaela:

Hängslen är så snyggt! :)

10:e kommentar, skriven , av N:

Sjukt snyggt!

11:e kommentar, skriven , av Sarah:

Skönt o vakna pigg men jobbigt o vänta på att andra ska vakna :P
Mysigt o äta ute :)
Alltid kul o inviga nya kläder :)

12:e kommentar, skriven , av Clin:

Skönt att vakna upp och vara pigg =) Gjorde jag också idag och de händer inte ofta!!

Snygga byxor!! Verkligen=)
Hoppas du får en underbar helg

13:e kommentar, skriven , av Sandra ♥:

Kommer bli en beställning i slutet av månaden :)

Haft en bra start av helgen?
Kram

Svar: Jättebra tack! :) Kram
Släpp taget. följ flödet

14:e kommentar, skriven , av Josse:

fina!

Svar: Tack snälla! :D
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :