Iakttagen

publicerat i Vardag;
Har varit första dagen på mitt nya jobb, och jag stormtrivs verkligen! Första dagen har gått kanon och det känns inte alls hemskt längre att gå till jobbet. Klumpen i magen är borta. Nu är det bara rutiner och sånt där som ska fastna i huvudet.
 
Efter jobbet blev det ett kort men intensivt pass på gymmet så nu känner jag mig helt mör i kroppen. Ska bli skönt att slänga sig i soffan efter en dusch. Har dock lite svårt att vara ensam i badrummet då något iakttar mig hela tiden..haha! Ni med katt, känner ni igen er!?
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Celine:

Haha söt!

2:a kommentar, skriven , av Henrietta Nylund:

Hhaha såå söt!

3:e kommentar, skriven , av Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vad kul att du stor trivs! :)

4:e kommentar, skriven , av MartinaOlsson:

hej! allt bra? :)

5:e kommentar, skriven , av ♀ THE REVOLT ♀:

Vad härligt att klumpen i magen är borta!! Alltså jag hatar sådana klumpar som man går runt med om man inte trivs ngnstans :o

Jag har ingen katt ^^ hahaha, din katt verkar så jätte söt, inte bara utseendemässigt utan hela beteendet haha xD

6:e kommentar, skriven , av Malin ♔:

Haha söt bild! Känner igen mig, har två nyfikna kissar hemma :p

7:e kommentar, skriven , av Boel:

Vad kul att det gick bra på jobbet :D Haha gud vad söt!

Sv: Åh vad roligt att du tycker det :D
Ja, nackdelen är helt enkelt att alla tycker olika, men får prova mig fram helt enkelt :)

8:e kommentar, skriven , av Kimmey ~ Kung varje dag:

Vad är det för nytt jobb du har? :)

Svar: Fått en fast tjänst på förskola :)
Släpp taget. följ flödet

9:e kommentar, skriven , av N:

Nämen åh så söt!!

10:e kommentar, skriven , av CAICAIS.BLOGG.SE ~ :

haha ja känner verkligen igen mig, så sööt!

11:e kommentar, skriven , av Klara Andersson:

ååå så söt katt!

12:e kommentar, skriven , av Clin:

Så skönt att du trivs =) Vad jobbar du med?
Supersöt bild!! =)

Svar: Ja verkligen! :) Jag jobbar på förskola :) haha Tack!! :)
Släpp taget. följ flödet

13:e kommentar, skriven , av Sarah:

Så kul att du trivs på jobbet :)

14:e kommentar, skriven , av MADDISENJ.SE:

Haha så söt :D

15:e kommentar, skriven , av Moa Persson:

Åh vad roligt med jobbet!!
haha och ja, katter alltså ;)

Kommentera inlägget här :