På bättringsvägen

publicerat i Vardag;
Jag har haft sån förbannad otur att jag åkt på en långvarig migrän som hållt i sig i strax över tre veckor. Inte kunnat komma upp ur sängen då ögonen varit stängda till och från varje dag. Trodde nästan jag åkt på en hjärnblödning och började bli rädd.. Gick till jobbet och bet ihop men kände varje dag att detta inte kommer att fungera. Efter två veckor av denna ständiga smärta ringde jag läkaren och bad att få komma snabbt. Hon konstaterade en ovanlig migrän (kommer berätta mer om det senare och vad det berodde på), skrev ut medicin och nu börjar det äntligen att bli bra igen! Hemma från jobbet andra veckan nu men det kanske var det som behövdes. Vila och korta utomhusvistelser.. Nästa vecka tänker jag vara igång igen med full kraft så jag hoppas verkligen att det givit med sig helt tills dess! :)
 
 
Ungefär detta har hänt sedan vi hördes sist, alltså iprincip ingenting haha! Gubben och jag firade tre år ihop, så det var ju roligt iallafall :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av n:

Men usch vad jobbigt!! Hoppas det blir bättre!

2:a kommentar, skriven , av MALIN:

Mums! Vad gott med kanelbullar :) Krya på dig! Kram

3:e kommentar, skriven , av Skogsraah ☾:

Vad bra att det börjar bli bättre :)

4:e kommentar, skriven , av Sarah:

Så himla jobbigt :/ Stackare :( Men skönt att de börjar bli bättre :)

5:e kommentar, skriven , av Pauline:

jobbigt :/
men vilken söt kisse!

Svar: Tack snälla du! :)
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :