Fröken handikappad

publicerat i Vardag;
Först och främst vill jag tacka för alla stöttande kommentarer! Jag vill svara på alla personligen för det värmer verkligen i hjärtat. Men just nu har jag fruktansvärt ont och bara en hand att skriva och klicka mig fram med :( 
 
Operationen har gått jättebra och jag var  hemma 5 tim senare. Hade ingen känsel i fingrarna på ca 10 tim, så det var en väldigt skum känsla att kunna bita sig i handen utan att känna något (Haha, måste ju testa..)
 
Stygnen ska bort om två veckor, så tills dess får jag gå med denna klump på handen. Skönt att veta att det kommer bli bättre och att jag kommer kunna återgå till jobbet!
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marika Yngvesson - Elitryttaren:

Skönt att operationen gick bra!
Sv: tack så mycket :)

Svar: Tack för de snälla orden! :)
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av Sara:

Skönt att det gick bra :)

SV: Vad roligt, hoppas det blir uppskattat :)

Svar: Ja det tycker jag också :)
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av Lillabus:

Skönt att operationen gick bra. Och hoppas de 2 veckorna rusar förbi så du slipper gå med "klumpen".

Ja, tycker absolut du ska läsa den boken under veckorna nu.

Svar: Tack snälla du! :)
Släpp taget. följ flödet

4:e kommentar, skriven , av livet med Asperger och kronisk smärta:

haha en gång när jag var bedövad i munnen så var jag tvungen att testa om jag kände nått så tog en nål och stack i läppen och sen hade jag värsta fläskläppen:P haha

5:e kommentar, skriven , av livet med Asperger och kronisk smärta:

haha en gång när jag var bedövad i munnen så var jag tvungen att testa om jag kände nått så tog en nål och stack i läppen och sen hade jag värsta fläskläppen:P haha

Svar: Haha ja det är ju sånt man måste prova! ;)
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av V I L M A L A ♔:

usch vad jobbigt, kryaaaa ♥

7:e kommentar, skriven , av Mia Forsberg:

Tur att operationen gick bra :) Men jobbigt att ha ont, hoppas det blir bättre!

Svar: Tack snälla! :) Har blivit mycket bättre! :)
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av Henrietta Nylund ♥:

Kul att det gick bra!

Svar: Jaa tack!! :)
Släpp taget. följ flödet

9:e kommentar, skriven , av Julia ♥:

Roligt att det gick bra, krya!! ♥

Svar: Tack snälla! :) <3
Släpp taget. följ flödet

10:e kommentar, skriven , av Boel:

Skönt att det gick bra :)

Svar: Ja verkligen! :)
Släpp taget. följ flödet

11:e kommentar, skriven , av Charlotta Hägg:

Sv: Jaa, jag håller verkligen med! Den lilla svarta är höstpartyts bästa plagg! :D

12:e kommentar, skriven , av Clin:

usch krya på dig!!
Hoppas du får en underbar helg och inte har allt för ont.

Svar: Tack så hemskt mycket!! :)
Släpp taget. följ flödet

13:e kommentar, skriven , av Susanne:

Skönt att ha det avklarat! Du har väl fått något smärtstillande att ta? Får jag fråga vad det är för operation du har gjort, karpaltunnel? (vild gissning, det är ju den vanligaste orsaken att operera handleden)
Jag har problem med en handled efter en överbelastning när vi byggde om vår trädgård. Det har varit ganska eländigt men det har blivit bättre faktiskt så det har inte varit aktuellt med operation hittills.

Svar: Jätteskönt är det att ha det klart! Nej jag fick alvedon som smärtlindring.. :( Precis, Karpaltunnel och sedan hade jag något som kallades för ganglion (något liknande) som dom var tvungna att ta bort. Vad skönt att det känns okej för dig! Hoppas det håller sig där! :)
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :