Äntligen..tror jag!

publicerat i Vardag;
Vaknade strax efter nio imorse av att mobilen ringde. Det var läkaren från ortopeden som hade fått en tid ledig för att operera min handled. Antagligen var det någon som hade avbokat med tanken på att jag ska opereras redan imorgon! Så kl kvart i 7 bär det av hemifrån för att åka till staden bredvid så detta är över någon gång. Det är väldigt blandade känslor, allt ifrån lycka och lättnad till rädsla och oro. Men det ska väl gå bra. Är mest nervös över narkosen.. Har blivit sövd två gånger innan och allt har gått bra, så det ska det väl göra denna gång också!
 
Just nu är jag så oerhört tacksam över att ha min sambo nära mig hela tiden som stöttar, kramar och lyssnar på mitt ständiga orosgnäll!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Josefine:

Åh lycka till med operationen! Det kommer gå jättebra! :)<3 Kram!

2:a kommentar, skriven , av Liza Ludvigsson:

Skönt att du fick tid så snabbt! Hoppas allt blir bra :)

3:e kommentar, skriven , av Felicia:

Men vad bra! Hoppas det går toppen!

puss

4:e kommentar, skriven , av Amanda Jona [SPONTAN]:

Operationen kommer gå superbra!

5:e kommentar, skriven , av Lisa:

Älskar dig Sara och ska tänka på dig hela tiden ❤️

6:e kommentar, skriven , av caroline ♡:

Det där fixar du galant vännen! Tänker på dig :)

7:e kommentar, skriven , av elin stridh:

men det låter ju spännande med de materialen som möts, bilder?

8:e kommentar, skriven , av linnea:

ja verkligen :(

Himla fin bild och hoppas operationen går bra!!

9:e kommentar, skriven , av bexollila:

Ja jag brukar också ta en promenad men var inte sugen på det idag :/

10:e kommentar, skriven , av Felicia:

SV: ja så underbar stad!

Lycka till idag!!!

puss

11:e kommentar, skriven , av Marika Yngvesson - Elitryttaren:

Lycka till med operationen! :)

12:e kommentar, skriven , av V I L M A L A ♔:

Lycka till verkligen och så skönt att du har honom vid din sida!! <3

13:e kommentar, skriven , av Sara:

Lycka till och skönt att du har han :) Underbart vacker bild :)

14:e kommentar, skriven , av Emelie:

Åh hoppas allt går super, lycka till!

15:e kommentar, skriven , av Clin:

Lycka till och hoppas allt går super bra =)

16:e kommentar, skriven , av Henrietta Nylund ♥:

Lycka till! Kommer ihåg hur rädd jag var när jag opererade mig i somras, tur att du iallafall känner dig någotlunda okej över det! :)

17:e kommentar, skriven , av Fanny:

Hoppas det kommer gå bra! :)

18:e kommentar, skriven , av livet med Asperger och kronisk smärta:

Hej tänkte bara tipsa om jag just nu kör veckans blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 200-500 unika läsare/dag:)

http://www.domkallarmighannes.com/2014/09/veckans-blogg_7.html
Om du inte gillar sådana här kommentarer eller fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas att du får en bra dag kram:)

19:e kommentar, skriven , av Mia Forsberg:

haha okej :D

Hoppas operationen idag har gått bra! :)

20:e kommentar, skriven , av MATILDA:

så fin bild!

Svar: Tack snälla :)
Släpp taget. följ flödet

21:e kommentar, skriven , av Sarah:

Najs att du fick en tid så fort :)
Grenade e sjukt bra :)

Svar: Ja, jag han inte riktigt oroa mig så mycket. Väntat dock sen juni så det var väl på tiden :)
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :