Mitt morgonsällskap

publicerat i Vardag;
Då min sambo går en motorsågsutbildning just nu så vaknar jag oftast ensam hemma. Jag är en väldigt sällskapssjuk person så det är inte alltid så roligt att vakna till denna tystnad. Som tur är så har han alltid fixat kaffe till mig när jag vaknar så det är ju såklart mysigt att vakna till! :) Sen har jag ju såklart lilla djuret! haha.
Jag som aldrig skulle ha en katt.. min käre sambo tjatade i nästan 1 1/2 år om att han tyckte vi skulle skaffa katt. Han vann ;)
 
Om man ändrar texten till boyfriend så stämmer detta in ganska bra här haha!! :)
 
Är dock väldigt glad över denna fina tjej som håller mig sällskap hela dagarna. Det var ett bra beslut att ta emot henne, så jag får väl tacka sambon för det! :)<3
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma & Julia:

Tack så mycket! Önskar dig också en underbar dag :)

Svar: Tack! :)
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av carolines:

Men det är ju så mysigt med katter :D

SV: Men åh tack detsamma fina fina du! <3

Svar: Ja ibland iallafall :)
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av Amanda:

Jag är på väg att åka till USA för att jobba som au pair, så kika gärna in på min blogg och följ med på mitt äventyr från början! Är just nu i matchningsprocessen och ska hitta den perfekta familjen :)

4:e kommentar, skriven , av Elin:

Så fin kisse!
sv: tack så mycket :D

Svar: Tack snälla du :D
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hej! Jag är en tjej på 17 år som gör headers till bloggare. Jag gör bilden i photoshop och det kostar 100 kr. Skriv en kommentar på min blogg om du är intresserad.
Gör såklart efter dina önskemål.

Jag kan tex göra headers liknande dessa bloggar:
http://epicfaiil.se/
http://johannabloggar.se/
http://jennifersandsjo.se/
http://elinskoglund.com/
http://misslisibell.se/
http://www.nattstad.se/juliamalmsten
http://www.nattstad.se/elinls
http://www.nattstad.se/helenL
http://www.nattstad.se/Yayas

6:e kommentar, skriven , av Henrietta Nylund ♥:

Åh vilken gullig katt!

Svar: Ibland så :D haha tack! :)
Släpp taget. följ flödet

7:e kommentar, skriven , av Julia ♥:

Såå söt katt! :D

Svar: Tack snälla du :D
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av Lillabus:

Söt katt ni skaffat er. Själv är jag rädd för katter så blir absolut ingen katt här. Men vi skulle vilja ha en hund.

Svar: Tack! :) Det var faktiskt jag också innan haha! Jaa hundar är bäst! :)
Släpp taget. följ flödet

9:e kommentar, skriven , av Lisa:

Va otroligt glad Tekki ser ut på bilden på er två :p

Svar: Hahaha lyckligaste katten i stan! :D
Släpp taget. följ flödet

10:e kommentar, skriven , av Tess:

Så fina ni är! :) Kram

Svar: Tack så hemskt mycket! :) Kram
Släpp taget. följ flödet

11:e kommentar, skriven , av F E L I C I A:

Tur att det blev bra tillslut då ;)

Svar: Ja man får ju se det så! :)
Släpp taget. följ flödet

12:e kommentar, skriven , av linnea:

det känns som något man lär göra när man vill nå sina mål, sen är det ju rätt skönt också ! :D
tack det har faktiskt gått rätt så bra!
söt katt :D

Svar: Tack snälla! :)
Släpp taget. följ flödet

13:e kommentar, skriven , av sandra:

Haha men gud vilken rolig bild! Vi tjejer SKA bestämma ju! :D kram

Svar: Hahaha ja jag tyckte den passa fint :D Jo vi försöker ju iallafall;) Kram!
Släpp taget. följ flödet

14:e kommentar, skriven , av Life of Johanna:

åh så söt katt. Mysigt sällskap :)

lade till dig på bloglovin blev nr 2

Svar: Tack! :) Ja mestadels av tiden är hon bra sällskap! :) Åh tack! Vad roligt att höra!
Släpp taget. följ flödet

15:e kommentar, skriven , av Pauline:

så underbart med katt!

Svar: Ibland så! :)
Släpp taget. följ flödet

16:e kommentar, skriven , av Clin:

Nawww så söt =)
Mysigt sällskap!

Svar: Ja hon är faktiskt riktigt härlig :D
Släpp taget. följ flödet

17:e kommentar, skriven , av Amanda Jona [SPONTAN]:

Haha, härligt! :)

Svar: Oftast så :)
Släpp taget. följ flödet

18:e kommentar, skriven , av My Fredblad:

Ibland måste man svälja sin stolthet, och i det här fallet blev dte riktigt bar! Är dte någon speciell ras då? :)

Svar: Ja visst är det så! :) Hon är ragdoll och absinier (vet inte riktigt hur det stavas) :)
Släpp taget. följ flödet

19:e kommentar, skriven , av Vendela:

Vilken fin katt! :)

Svar: Tack snälla! :)
Släpp taget. följ flödet

20:e kommentar, skriven , av F E L I C I A:

Jag har nu dragit vinnaren till veckans blogg!
Kika in om det blev du!

21:e kommentar, skriven , av Katta:

Åh vad söt!

Svar: Haha ja hon är rätt söt :) Tack! :)
Släpp taget. följ flödet

22:e kommentar, skriven , av J E N N I F E R:

så söt!

Svar: Tack :D
Släpp taget. följ flödet

23:e kommentar, skriven , av Sarah:

Så fin eran katt e :)

Svar: Tack, vad rar du är! :)
Släpp taget. följ flödet

24:e kommentar, skriven , av Josefine:

Jaa ett djurs sällskap kan ibland vara det bästa! :)

Svar: Ja det är inte så tokigt faktiskt! :)
Släpp taget. följ flödet

25:e kommentar, skriven , av Felicia:

Vilken sötnos!

puss

Svar: Tack snälla du :)
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :