Dasspapper

publicerat i Vardag;
Som jag skrev innan så handlade jag ju allt utom dasspapper som jag skulle ha sist jag var iväg... Frustrationen steg gaanska så fort när jag står utanför affären med feber, snorig näsa och lite hosta på det, och upptäcker att jag glömt plånboken! Allt jag vill för stunden är att ha de där jäv*a toapappret och åka hem och lägga mig igen! Men som tur är, hade vi rensat pantskåpet precis innan så jag hade all pant i bilen. Höll tummarna att det skulle räcka till det där förbannade pappret! Och jaaaa, det räckte precis!! 
 
Så nu är jag äntligen hemma med dasspapper och ska ta en snabbdusch för att sedan krypa ner i soffan med min lilla familj och bara kolla på film resten av dagen! 
 
Så efter mycket om och men blev det julfint i badrummet också! :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emmy:

Sköönt att det räckte till och att det ordnade sig! Lambi har alltid så fint papper hehe :)

Svar: Ja man får vara glad för det lilla ibland! :) Haha ja dom har ju det, och bra är det också tycker jag iallafall :D
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av Amanda Jona [SPONTAN]:

Haha, härligt! :)

Svar: Haha ja visst :D!
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av Life of Johanna:

Vilken otur, tur ni hade lite pant i bilen :)

Svar: Ja ibland ska man ha turen på sin sida! :)
Släpp taget. följ flödet

4:e kommentar, skriven , av Emma & Julia:

Haha vad kul! :)

Svar: Ja några tim senare kunde jag inte låta bli att skratta åt det! :)
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av milina.blogg.se:

Jag har likadant haha!

Svar: Har du haha! Det är ju jättefint :D
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av Henrietta Nylund:

haha åh vad gulligt!

Svar: Ja det tyckte jag med haha! :)
Släpp taget. följ flödet

7:e kommentar, skriven , av Lillabus:

Vilken tur att panten räckte. Sådant kan ju göra en riktigt irriterad annars, särskilt när man är sjuk också.

Svar: Ja där hade jag riktig tur! Man kan ju bli galen på sånt där! :)
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av Elin:

skönt att det räckte, hade ju varit riktigt irriterande annars ;)
sv: ja precis :D

Svar: Haha ja annars hade jag blivit tokig! :)
Släpp taget. följ flödet

9:e kommentar, skriven , av Pauline:

vilket fint papper

Svar: Ja jag kunde inte låta bli att köpa det :D
Släpp taget. följ flödet

10:e kommentar, skriven , av Isabell:

Jag är också sjuk :(
Tur att det fanns pant i bilen! :D

Svar: Krya på dig! Jaa det räddade min dag haha :D
Släpp taget. följ flödet

11:e kommentar, skriven , av Emma Grann Fotografi:

Haha!! Men vilket gulligt dasspapper!

Svar: Hahaha ja visst var det underbart! :D Fanns på coop! :)
Släpp taget. följ flödet

12:e kommentar, skriven , av Emmy:

sv;
Jo men samma här, jag gillar snö och jag gillar även sol meen dimma är väl inte en favorit hos mig! Här har det varit dimmigt/regnigt sedan soldagen tog slut i tisdags... Hoppas på att få lite klarhet snart :)

Svar: Ja det vore skönt!! :)
Släpp taget. följ flödet

13:e kommentar, skriven , av hanna:

ja dom är super sköna :D
fint!

Svar: Tack :D
Släpp taget. följ flödet

14:e kommentar, skriven , av Linda:

va fint toalett papper!:D

Svar: Tack! Tyckte det passade perfekt! :)
Släpp taget. följ flödet

15:e kommentar, skriven , av Emelie:

Tur att det räckte! :D

Svar: Haha ja verkligen tur! :D
Släpp taget. följ flödet

16:e kommentar, skriven , av ♀ THE REVOLT ♀:

jag säger aldrig dasspapper xD men nice att pengarna räckte till ^^

Svar: Haha inte jag heller i vanliga fall faktiskt, har ingen aning om varför det blev så nu ;) Haha!
Släpp taget. följ flödet

17:e kommentar, skriven , av Amanda Niclasson:

Haha så gulligt papper!

Svar: Haha ja jag kunde inte låta bli! :)
Släpp taget. följ flödet

18:e kommentar, skriven , av Clin:

Så gulligt =)

Svar: Ja visst var det! :D
Släpp taget. följ flödet

19:e kommentar, skriven , av Sarah:

Vilken tur att du hade pant i bilen :)

Svar: Ja ibland ska man ha lite flyt också! :)
Släpp taget. följ flödet

20:e kommentar, skriven , av SARA EMILIA:

Förstår verkligen om du blev frustrerad när du märkte att du glömt plånboken! Men tur att pantpengarna räckte precis :)

Svar: Haha ja, ibland ska man väl ha lite tur i oturen ;)
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :