Helt slut

publicerat i Vardag;
Jag känner att jag verkligen halkat efter här, har haft så himla fullt upp de senaste dagarna så nu när allt är klart är jag verkligen heeelt slut! På vägen hem från sambons pappa+fru stannade vi till för att tända ljus till en av hjärtats vänner som gått bort alldeles för tidigt. 
 
Väl hemma va det bara att snygga till sig då vi väntade besök och skulle på reaggekväll. Jag som inte ens lyssnar på sån musik, men jag måste väl erkänna att jag hade grymt roligt och det blev både sång och dans från mitt håll haha!! :)
 
Och igår...så hände det, igen... Någon körde på min nya bil.. Jag trodde inte mina ögon när jag kom ut till bilen alltså. Dock var inte skadorna lika allvarliga denna gång, och föraren gav sig till känna direkt. Så nu är det bara att krångla med försäkringsbolag igen.. Vad är det med folk och köra in i min bil!?
 
Nu boar jag ner mig med mannen i mitt liv och tänker inte göra ett skit mer! Hoppas era mellandagar varit lite lugnare och burit med sig lite mer tur! :)
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Amanda Jona [SPONTAN]:

Men nej så tråkigt med bilen!

Svar: Jaa det är ju så typiskt!
Släpp taget. följ flödet

2:a kommentar, skriven , av ♀ THE REVOLT ♀:

Du verkar inte ha ngn tur med din bil alltså :o Jag hoppas det inte händer igen! >.<

Svar: Neej bara massa strul! Nu får det vara bra -.-
Släpp taget. följ flödet

3:e kommentar, skriven , av milina.blogg.se:

vad tråkigt :/

Svar: Ja verkligen! :(
Släpp taget. följ flödet

4:e kommentar, skriven , av Pauline:

vad kul med sång och dans

oj så tråkigt med din bil :(

Svar: Jaa verkligen super surt med bilen!!
Släpp taget. följ flödet

5:e kommentar, skriven , av Emelie:

Va jobbigt med bilen ;/

Svar: Oerhört! :(
Släpp taget. följ flödet

6:e kommentar, skriven , av MATILDA:

Så tråkigt när någon kör in i ens bil :/

Svar: Ja verkligen! :(
Släpp taget. följ flödet

7:e kommentar, skriven , av Henrietta Nylund:

Du hade ju tur att föraren stannade iallafall! Någon körde in i sidan på min bil i 80-100 km/h och bara smet iväg denna höst!

Svar: Ja denna gång hade jag riktigt tur! Nää fyy vad tråkigt!! :(
Släpp taget. följ flödet

8:e kommentar, skriven , av Sarah:

Så himla tråkigt att din bil blev påkörd :/
Folk kan ju inte köra bil..

Svar: Nää det är ju helt otroligt!!
Släpp taget. följ flödet

Kommentera inlägget här :